راهنمای پرتال بازرگانی داروسازی رها

شرکت داروسازی رها

واحد بازرگانی

 

راه های ارتباطی

تلفن ها 
03136541030 - 03136541031 - 03136541032 - 03136540859 - 03136540659

فکس 03136540959

بخش مواد اولیه و آزمایشگاهی:

 (مهدی طباطبایی) داخلی  182      ایمیل:   tabatabaee@rahapharm.com           
بخش اقلام چاپ و بسته بندی:

 (پوریا قاسمی) داخلی 176     ایمیل:   com@rahapharm.com                 
بخش خارجی و حواله ارزی و ترخیص:

 (سامان دادخواه) داخلی 172       ایمیل:   dadkhah@rahapharm.com           
سرپرست تدارکات:

 (حسین مسیبی) داخلی 146       ایمیل:   info@rahapharm.com            
کارشناس تدارکات فنی:

 (مهدی یوسلیانی) داخلی 288        ایمیل:   info@rahapharm.com          
مسئول خرید و تدارکات:

 (علی محبوب) داخلی 287       ایمیل:   info@rahapharm.com               
مدیر بازرگانی: 

 (پاشا آمن دخت) داخلی 180     ایمیل:   int@rahapharm.com            

 

پورتال

در خرید مواد اولیه اصلی، درخواستها از طریق درج در پورتال رها (اینجا) به مناقصه عمومی گذاشته میشود و تامین کنندگانی که امکان تامین آن اقلام را داشته باشند، پیشنهاد خود را از طریق فرم های مربوطه در همین پورتال (اینجا) به شرکت داروسازی رها ارسال میکنند.

پرتال بازرگانی رها از طریق صفحه رسمی سایت شرکت داروسازی رها و بخش ارتباط با ما قابل دسترس میباشد

  در صورتی که قبلا منبع مشترک و سابقه فروش یا نمونه تائید شده ای با شرکت رها نداشته اید یا منبع شما متفاوت با منبع ثبت شده رها میباشد و یا اطلاعی از لیست مورد تائيد رها ندارید، قیمت و آنالیز منبع  موجود خود را ارسال فرمائيد که حتما در لیست بررسی قرار خواهد گرفت و در صورت مناسب بودن، برای ثبت خریدهای بعدی با شما تماس گرفته خواهد شد.

 

 

خریدهای جزئی و تدارکات

در خریدهای جزئی و فوری، از منابع خبلی خرید همان کالا استعلام قیمت میگردد و در صورتی که تمایل به برقراری ارتباط با کارشناس مربوطه آن بخش را دارید میتوانید از طریق ارسال رزومه و مشخصات به ایمیل کارشناس مورد نظر، در صورت امکان در درخواستهای بعدی با شما تماس گرفته شود.

پروسه تائید

در خرید مواد اولیه، پیشنهاد ها پس از تکمیل به کمیته بررسی ارسال میگردد (مدیر آزمایشگاه، مسئول فنی و مدیر تضمین کیفیت، مدیر بازرگانی، مدیر برنامه ریزی، مدیر مالی و مدیریت کارخانه) که پس از اعلام نظر هر یک از اعضا در ارتباط با بخش خود، جهت تصمیم و تائید نهایی، به مدیریت عامل ارجاع و فروشنده جهت خرید انتخاب شده و درخواست مربوطه از پورتال حذف میگردد.

 

اولویتهای انتخاب

  در شرایطی که قیمتها تقریباً برابر باشد، اولویت خرید ابتدا با منبعی میباشد که از ابتدا در راستای ارسال نمونه اول و فرمولاسیون و ثبت ماده برای اخذ پروانه با شرکت رها بوده است،

اولویت دوم با منابع مورد تائید ثبت شده دارای IRC رها میباشد.

ممکن است شرکتی پیشنهادی ارائه دهد که قیمت بسیار مناسبتر از سایر رقبا با کیفیت و شرایط خرید خوب باشد ولی منبع پیشنهادی جزو منابع مورد تائید و دارای IRC رها نبوده است. در این شرایط جهت اخذ نمونه، مدارک ثبت و اطلاعات تکمیلی با فروشنده تماس گرفته میشود (ایمیل) که پس از تائید نمونه و اخذ IRC در درخواستهای بعدی امکان خرید از این منبع مقدور گردد.

نکته

  (تحت شرایط خاص و تائید مسئول فنی و در صورتی که ماده مهم موثره نباشد، ممکن است بدون این مراحل و با استفاده از IRC شرکت وارد کننده و یادیگر شرکتها،خرید صورت گیرد)

بازرگانی دارسازی رها به هیچ عنوان اجازه اعلام تارگت و یا قیمت دیگر شرکتها را به فروشنده ای ندارد و صرف نظر از غیر اخلاقی بودن این کار، یکی از دلایل برگذاری مناقصه عمومی آنلاین نیز اجتناب از این مورد بوده است.

 

انصاف و عدالت

تمامی قیمتهای پیشنهادی در روکش استعلام مربوطه برای اعضای کمیته تصمیم گیری خرید و مدیران مربوطه و شخص مدیر عامل جهت تصمیم گیری و اطلاع از شرایط ارسال میگردد و طبعاً از بروز هر گونه ناعدالتی و سلایق شخصی کارشناسان بازرگانی جلوگیری میگردد. 

همان طور که در پروسه خریدمشخص است، از آنجا که یک شخص خاص مسئول تصمیم گیری هیچ خریدی به صورت تام نیست، لذا در صورت تائید منبع دیگری، مذاکره با هر شخصی، امکان تغییر نتیجه نهایی را نخواهد داشت.

 

بازه زمانی

 درخواستها عموماً برای یک هفته تا ده روز در پورتال قرار میگیرد ولی الزاماً محدودیت زمانی نداشته و در صورتی که پیشنهادها به حد نساب و قیمت قابل قبول نرسند، بنا به نظر مدیر بازرگانی در پورتال باقی خواهند ماند.  

 

قیمت و کیفیت

شرکت داروسازی رهایک شرکت کاملاً خصوصی و بدون وابستگی به هیچ نهادی میباشد و بنابراین به مقرون به صرفه بودن و شرایط خوب خریدها از اهمیت بالایی برخوردار است و دلیلی برای بالاربردن صرف آمار خرید یا فروش بدون سود معقول ندارد.

  در عین حال بخش کنترل و تضمین کیفیت رها دقت و وسواس بالایی در انتخاب منابع با کیفیت و معتبر دارند و به هیچ وجه قیمت پایین را به بی کیفیت بودن ترجیح نمیدهد.

 

چاپ و بسته بندی

  خریدهای اقلام چاپ و بسته بندی نیز صرفاً از منابع قبلی مورد تائید انجام میگردد و درخواست چاپ اقلام به شرکتهای مربوطه ارسال و استعلام قیمت شده و پس از بررسی مدیران مربوطه تائید و خرید میگردند.

 با توجه به اینکه هر کدام از این شرکتها پس از مدتها تامین کالا و آزمایش و خطا و آشنایی با ماشین آلات بسته بندی رها، اکنون به این نقطه رسیده که کمترین ضایعات و مشکلات را دارند، لذا صرفاً به دلیل تفاوت اندکی قیمت، امکان شروع به کار به تولیدی و چاپخانه جدیدی وجود ندارد که این موضوع به مراتب در تجربیات قبلی ثابت شده است.

 با این حال درصورت علاقه به شروع فعالیت در زمینه اقلام بسته بندی و چاپ با شرکت داروسازی رها میتوانید با شماره های شرکت و تنها داخلی 136 آقای مهندس حسن بابایی (رئیس هیئت مدیره رها) تماس حاصل فرمائید.

 

شرکت های حمل بین المللی

 طبق تصمیم شرکت داروسازی رها از ابتدای شروع به فعالیت، با هیچ شرکت حمل و فورواردر به صورت قراردادی یا منظم کار نشده است و قالباً تمامی پروفرمهای گرفته شده با ترم C و دارایکرایه حمل میباشند. زیرا مبلغ کرایه همراه با ارز تخصیص داده شده (مرجع-نیما) بانک مرکزی اخذ و پرداخت میگردد و این شرکت خود را درگیر مسائل لوجستیک نمی کند و تخفیفات کرایه زمان اخذ پروفرم اعمال میگردد.

 

اقلام مازاد انبار

در پرتال بازرگانی رها همچنین شما میتوانید لیست اقلام مازاد انبار شرکت با مشخصات آن را مشاهده فرمائید که به دلایلی از جمله تغییر سیاست های فروش، آماده فروش میباشند. لذا شرکتهایی که تمایل به خرید این اقلام دارند طی ارسال نامه به مدیریت (فکس) درخواست خود را ارسال نمایند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با مدیریت برنامه ریزی و انبارهای داروسازی رها آقای مهندس وحید داخلی 145 تماس حاصل فرمایند.

 

تدارکات فنی و ملزومات

 پرسنل این بخش به سرپرستی آقای مسیبی (داخلی 146) وظیفه خرید اقلام فنی، یدکی، ملزومات مصرفی تولید و خریدهای روزانه را بر عهده دارد که عموماً توسط استعلام های حضوری انجام میگردد.

 

بازگشت به صفحه اصلی بازرگانی رها